Alla inlägg under november 2013

Av Emelie Nilsson - 16 november 2013 09:23


Jenny!! härde jag mamma skrika Jippi skola!!! (NOT) hann jag tänka innan jag hörde ett till skrik Jenny du måste vakna annars hinner du inte till skolan!!!!!

Jag klev upp och drog på mig ett par tajta svarta jeans och en vit ganska genomskinlig skorta och sminkade mig.

Jag joggade ner för trappan samtidigt som jag satte upp mitt  blonda hår i en slarvig hästsvans.

När jag kom ner till hallen drog jag på mig mina jeans-färgade converse och min skinnjacka, tog min skinnväska och gick till skolan.



När jag väl kommit till skolan möttes jag av viktoria (min bff best friend forever).

Vi sa hej och sen gick vi till matten läraren berättade om ekvationer och sen var det lunch när skola var slut följde Viktoria med mig hem då vi fick veta att jag ochmmma skull till London Viktoria fick också följa med om hon ville och om hon fick för sin familj.




                                                  
                     


på planet satt jag brevid nån som hette Zayn han var väldigt snäll så vi satt och snackade en stund sedan somnade vi.

Jag vaknade av att nån tjej ropade ut i högtalarna att vi var framme vi klev av och tog en taxi till hotellet vi skulle bo på.

____________________________________________________________________________________________________________

Srry att den blev kort :( jag måste åka ska sova hos en kompis <3



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards