Direktlänk till inlägg 2 januari 2014

love hurts del 4

Av Emelie Nilsson - 2 januari 2014 10:49

Tidigare 


Jag känderite hur tårarna började rinna och Louis sprang panikslaget och hämtade  en doktor






Jennys perspektiv


Jag vaknade i ett vitt rum och mådde illa och det kändes som att huvudet skulle sprängas.

1 min efter att jag öppnat ögonen stormade Zayn och 4 andra killar in i rummet.

- hi how are you? Frågade Zayn med en oroad röst

- hi it feels like my head sre going to explode,  you? svarade jag

- its good 

- okey whos this? frågade jag lite frågande

-ohh sorry id forgot this is Louis, Naill, Liam and Harry. 

-ohh okey. Sa jag med ett litet leende på läpparna



                                                                             En vecka senare


Jag satt på en parkbänk och kollade så att ingen var i närheten sedan började jag sjunga på min favorit låt "how to save a life" av the fray.


Step one you say we need to talk he walks you say sit down its just a talk

He smiles politly back at you 

You stares politly right on throw 

Some window to your right as he goes left and  you stay right between the lines of fear and blame you begin to wonder why you came 

Were did i go rong i lost a friend 

Mer hann jag inte för att några röster avbröt mig



                                         Zayns perspektiv

Jag och killarna var på väg till nandos och vi genade genom parken när jag hörde nån som sjöng som en ängel

Jag tystade killarna som höll på att busa och lyssnade vars ljudet kom ifrån jag kom närmare och där satt hon  och sjöng.

Hon var ju skit duktig, killarna stog med öppna munnar och bara tittade. 

Jag ville fortsätta lyssna men det blir lite pinsamt om hon har scenskräck så jag sa istället:

-Your good 

Hon öppnade ögonen och tittade bort och hennes kinder blev röda  hon var så vacker

killarna stod fortfarande med öppna munnar.

-thanks but i have to go. Sa hon lågt

-okey see you later.

Hon började gå iväg och killarna slutade äntligen gapa.

-that was amazing! Sa Harry 

-yeah sa alla instämmande

Vi började gå mot nandos men allt jag kunde tänka på var Jenny.



                                          Jennys perspektiv


Gud vad pinsamt!  tänkte jag. jag gick in i mitt rum och slängde mig på sängen.

Varför tänkte jag inte på att nån kunde höra och att Zayn hörde gjorde saken bara pinsammare ohh vad var felet på mig tänkte jag .

Jag började tänka på farfar och kände hur tårarna brände bakom ögonlocken.

Jag gick ner för trappan och in i köket för att ta ett glas vatten när nån tog tag i min handled

det luktade alkohol långa vägar och jag fattade att mamma hade druckit då jag skrek

-låt mig vara j*vla fyllo

Jag kände ett hårt slag mor ansiktet och insåg att hon slagit mig

Jag ryckte mig ur hennes grepp och sprang till hallen tog på mig mina converse utan att knyta snörena sen grepoade jag min skinnjacka och sprang till parken satte mig på en parkbänk och grät.

Jag kände hur en hand rörde min axel kag hoppade till och kollade vem det var där stog Zayn, Louis, Harry, Liam och Naill


                               Harrys perspektiv

Hon hade rödgråtna ögon och ett rött handavtryck på ena kinden. Hon vönde bort huvudet och man hörde att hon grät .

- how are you? Frågade jag

- not so good

-what happend? Frågade jag 

Hon berättade om hur hennes mamma slagit henne och lite sånt

Och jag bara gapade 

- you can sleep at my house sa Zayn 

- thanks but i take an hotel i dont want to be in your way but thanks anyway svarade hon 

- you wont be in my way i promise. Sa Zayn

____________________________________________________________________________________________

Srry för att jag inte lagt ut på länge men nu fick ni om hennes sångröst :) ♥♡blev inga bilder kör från mobil


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Nilsson - 28 februari 2015 11:13

dvbd  

Av Emelie Nilsson - 4 januari 2014 23:20

Jag har bestämt mig för att sluta blogga på den här bloggen för tillgället det e få som hittar den pga namnet så jag har bytt till  novellermed1d.bloggplatsen.se  hoppas att ni kikar in :) och det kan komma nåt inlägg nån gång men inte så jätte troli...

Av Emelie Nilsson - 10 december 2013 15:35

Hej! det kommer tyvär inte bli nåt nytt kapitel idag under dan har lite mycket att tänka på, har mycket att göra och har ingen fantasi idag. hoppas att ni förstår. Det kanske kommer ett ikväll. Love you ♥♥♥//Emelie ...

Av Emelie Nilsson - 9 december 2013 19:55

På planet satt jag brevid nån som hette Zayn han var väldigt snäll så vi snackade en stund sedan somnade vi. Jag  vaknade av att nån tjej ropade ut i högtalarna att vi var framme, vi klev av och tog en taxi till hotellet vi skulle bo på. ________...

Av Emelie Nilsson - 9 december 2013 19:51

Hej! Ledsen att det inte har kommit ut nåt nytt kapitel jag har tänkt mycket på min farfar jag hoppas att jag snart ska kunna åka och besöka hans grav. Så ennu en gång ursäkta. älskar er// Emelie ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards